Dirndl Xara (50 cm)

Krüger madl

(4)
€159.00
incl. vat.

* Required Fields

Standard delivery: 2-4 days (Free shipping)

Details

Dirndl Xara

Skirt length: 50 cm

The zipper is on the front side.

- Blouse and accessories not included -

The length of the skirt is: 50 cm (Mini)

Das Model ist 1,70 m groß und trägt auf diesem Foto das Dirndl in der Rocklänge: 50 cm

Please notice: Dirndl blouse and accessoires not included

Details

item number 47405-15
delivery time 2-4 days
colour nature
delivery contents Dirndl blouse and accessoires not included

Extras

2 Pockets: Space for you lipstick

Expandable to one size

Flatters: Magic every woman a great figure

 

Additional Information

Material
main fabrics cotton (95%), Elastane (5%)
contrast fabrics polyester (100%)
apron fabrics polyester (100%)
lining fabrics polyester (95%), cotton (5%)

Each Dirndl is designed by our designers with great attention to detail. Our designers are inspired by the latest catwalk trends and incorporate them into their designs. The matching fabrics are selected, embroideries are drawn by hand and corset hooks are designed to match the fabric pattern. So that every Dirndl fits perfectly, we have perfected our cuts and fits over decades. It takes about 40 days from the finished sketch to the first test production. In production, too, attention to detail is required. Here the corset hooks are sewn by hand and the frills are worked by hand. So every Dirndl is unique.

Size
Skirt length 50 cm (Mini)
sleeve length sleeveless
Fit
fit waisted

Tip

The dirndl has to fit tight

Total Rating

(4)
Nele
7/10/2019
ich Bin happy mit dem Dirndl
Bis auf zwei drei kleine Feden die ich noch abschneiden musste da sie zu lang waren
Ist das Kleid echt hübsch
Felicitas
6/27/2019
Sehr schönes, wertiges Dirndl
Sehr schönes Dirndl, leider zu klein. Rückgabe und Erstattung haben gut geklappt.
Lara
6/20/2019
Total schön und hochwertig!
Ich hatte die letzten Jahre immer etwas günstigere Dirndl gekauft und wollte mir dieses Jahr mal etwas hochwertigeres holen. Ich hatte das Dirndl eigentlich erstmal nur zum Probieren der Größe, habe mich aber sofort in das Dirndl verliebt. Es ist total schön, hochwertig verarbeitet und sein Geld auf jeden Fall wert. Es gibt mehrere Lage von Spitze, an der Taille und der Brust ist der Stoff fester und wirkt sehr elegant. Bin total zufrieden und würde es immer wieder holen!!
Annika Heiligenthal
4/10/2019
Wunderschön und sommerlich
Das Dirndl ist wunderschön, perfekt für den Sommer! Es wirkt frisch und trotzdem sehr edel. Würde es denke ich eher einem dunkleren Typ empfehlen (dunkle Haare und etwas braune Haut). Es sitzt perfekt ! ( habe wie immer bei Krüger die Größe 34 gekauft ). Sehr zu empfehlen