Dirndl Cassiopeia (50 cm)

Krüger madl

(5)
€149.00
incl. vat.

Availability: Out of stock

Details

Dirndl Cassiopeia

Skirt length: 50 cm

The zipper is on the front side.

- Blouse and accessories not included -

The length of the skirt is: 50 cm (Mini)

Das Model ist 1,70 m groß und trägt auf diesem Foto das Dirndl in der Rocklänge: 50 cm

Please notice: Dirndl blouse and accessoires not included

Details

item number 46775-33
delivery time 2-4 days
colour rose
delivery contents Dirndl blouse and accessoires not included

Extras

2 Pockets: Space for you lipstick

Expandable to one size

Flatters: Magic every woman a great figure

 

Additional Information

Material
main fabrics Polyester (100%)
Material Oberstoff material (100%)
contrast fabrics polyester (100%)
apron fabrics polyester (100%)
lining fabrics polyester (95%), cotton (5%)

Each Dirndl is designed by our designers with great attention to detail. Our designers are inspired by the latest catwalk trends and incorporate them into their designs. The matching fabrics are selected, embroideries are drawn by hand and corset hooks are designed to match the fabric pattern. So that every Dirndl fits perfectly, we have perfected our cuts and fits over decades. It takes about 40 days from the finished sketch to the first test production. In production, too, attention to detail is required. Here the corset hooks are sewn by hand and the frills are worked by hand. So every Dirndl is unique.

Size
Skirt length 50 cm (Mini)
Fit
fit waisted

Tip

The dirndl has to fit tight

Total Rating

(5)
Annalena
5/30/2019
Wunderschön!!!
Super schönes Dirndl. Die Farbkombination ist sehr gelungen! Bei einer Größe von 1,62 ist diese Länge perfekt. Durch die klassische Eleganz aber zugleich frische Moderne, ist das Dirndl für alle Anlässe die richtige Entscheidung.
Tamara
5/28/2019
Super!
Sehr elegantes, schickes Dirndl was einfach einmalig gut sitzt. Ich bin absolut begeistert!
Annika Heiligenthal
4/10/2019
Wunderschön, aber etwas klein
Das Dirndl ist sehr edel und dazu hochwertig verarbeitet. Für ein Volksfest fast zu schade. Es fällt im Gegensatz zu anderen Krüger Artikeln (ich habe 6 Stk.) etwas klein aus. Ich trage normalerweise immer 34 (in Krüger) und brauchte hier 36, darum würde ich empfehlen es eine Größe größer zu kaufen. Alles in allem sehr sehr schön .
Shannon
4/8/2019
Wunderschönes Dirndl in klasse Qualität
Das Dirndl hat echt so eine tolle Qualität, ich bin rund um begeistert. Es sitzt nahezu perfekt. Ich trage in normaler Kleidung eine 36 und im Dirndl 34.
einziges Manko ist, dass ich es am unteren Nahtrand am Bauch schon sehr eng finde. Ich habe eine schlanke Taille und empfand es schon als sehr eng. Alles in allem aber echt toll!
Martina
3/20/2019
Wunderschön
Ich bin mehr als zufrieden, das Dirndl sieht genauso aus wie auf den Bildern und sitzt perfekt. Habe schon ganz viele Komplimente bekommen